TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

ALUFIL SRL: societate comerciala S.C. ALUFIL SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Jibou, Strada Ciutarie, nr. 2A, jud. Salaj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J31/225/1999, cod unic de inregistrare fiscala RO12450190

Vanzator: S.C. ALUFIL S.R.L.

Cumparator/ Client este persoana fizica sau persoana juridica care isi creaza cont pe site-ul www.duschwand.ro si efectueaza o comanda sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Alufil (e-mail, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre S.C. Alufil S.R.L.si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – este persoana fizica sau persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat consensul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite clientului sa transmita comenda care contine informatii despre client si istoricul clientului in site: comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.duschwand.ro.

Comanda – document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client/ Cumparator prin care Clientul/ Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului/Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Client/ Cumparator fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului/Cumparatorului sau prin bifarea acordului în ceea ce privește acceptul de termene și condiții.

Review – o evaluare scrisa de catre cumparatorul unui produs, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client/Cumparator/Utilizator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare catre alti Clienti/Cumparatori/Utilizatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Răspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Client/Cumparator/Utilizator unui alt Client/Cumparator/Utilizator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun de catre Alufil S.R.L., cumparatorului.

 

 

 

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei comenzi pe site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Notificarea primita de catre Client, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul poate modifica cantitatea sau chiar produsele din Comanda doar la cererea clientului iar daca va fi cazul va returna suma platita de cumparator si necuvenita.
Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii Bunurilor de catre Cumparator de la Vanzator.

POLITICA DE VANZARE ONLINE

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate S.C. Alufil S.R.L.poate verifica Clientul/Cumparatorul in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel EgoInteriors. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al EgoInteriors, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin posta electronica sau telefonic la datele de contact mentionate la sectiunea “contact” din Site.

S.C. Alufil S.R.L.poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care S.C. Alufil S.R.L.are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

DERULAREA OPERATIUNILOR DE VANZARE PE SITE. CONTRACTUL

Prin lansarea unei comenzi pe site, Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatea isi deruleaza operatiunile pe site.

Daca Societatea confirma executarea unei COMENZI, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor COMENZII.

Acceptare comenzii de catre SOCIETATE se considera finalizata atunci cand exista confirmare pe e-mail din partea SOCIETATII catre CIENT, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.

Societatea nu considera in nici un moment o COMANDA neconfirmata ca avand valoarea unui CONTRACT, CONTRACTUL intra in vigoare la confirmarea COMENZII de catre SOCIETATE. Prezentele termene si conditii generale de vanzare vor sta la baza CONTRACTULUI astfel incheiat.

OBIECTUL CONTRACTULUI

Obiectul contractului îl constituie produsul sau produsele cu privire la care Clientul si-a exprimat optiunea de a le cumpara, prin generarea unei comenzi pe site confirmata de catre societate. Produsele au caracteristicile mentionate de catre societate pe site.

PRETUL CONTRACTULUI

Pretul produsului/produselor este acela mentionat pe site. Pretul poate fi modificat de catre Societate, in orice moment, fara preaviz.

Societatea atentioneaza asupra cazurilor cand, prin urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau alte erori, pretul afisat pe SITE poate fi eronat. In aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra pretului corect, toate preturile includ TVA.

MODALITATEA DE LIVRARE

Societatea isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat Clientului, la confirmarea comenzii, in 3-5 zile lucratoare. In cazul in care nu poate executa Contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Societatea va informa Clientul despre aceasta situatie.

Societatea poate livra Clientului un produs similar, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul Clientului.

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firma de curierat sau cargo (dedicata pentru marfa). Clientul are obligatia sa deschida si sa verifice coletele in momentul primirii acestora. Reclamatiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.

Rugam sa verificati toate coletele la livrare! In cazul in care deschiderea coletelor nu se face in prezenta curierului va rugam respectuos daca este posibil sa faceti o filmare in momentul deschiderii coletelor pentru a inlatura orice urma de indoiala.

Oricum deschiderea sa fie IMEDIAT dupa primirea coletelor, reclamatiile ulterioare nu vor putea fi solutionate pozitiv.

MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Societatea va emite catre Client o factura pentru produsele si serviciile ce urmeaza a fi livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata ramburs: Plata ramburs se face in lei, integral, la livrare produselor prin serviciul de curierat, dupa verificarea coletului de catre Client. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta.

Ordin de plata: Plata prin Ordin de plata se face doar in baza comenzii plasata pe site-ul nostru unde veti primi toate datele necesare efectuarii platii. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

Plata cu cardul: Plata cu cardul se face în baza comenzii plasate pe site-ul www.duschwand.ro , iar livrarea mărfii se face după confirmarea platii.

In afara de cazul in care este agreat de Societate si Client diferit, Societatea se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate produselor si serviciilor comandate de catre Clienti in momentul predarii acestora catre client sau catre reprezentantul Clientului.

Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor si serviciile doar pe teritoriul Romaniei.

POLITICA DE RETURNARE

Deoarece rata de retur este extrem de mica, procedura este usoara pentru orice client: Consumatorul/Clientul are obligatia sa notifice în scris comerciantul, prin email ca renunta la produsul/produsele cumparate si sa ofere detaliile comenzii (numele si numarul comenzii), precum si care este dorinta sa: de a primi banii platiti sau de a realiza un schimb al produsului in cauza, fara penalitati, în termen de 14 zile de la primirea produsului, fara a fi necesar explicarea motivelor returului. In cazul in care se doreste rambursarea banilor sa ne fie comunicat contul bancar in care sa restituim contravaloarea platita pentru produs sau daca este dorit un schimb sa fie specificat care este produsul dorit iar in masura in care stocul este disponibil acesta va fi furnizat clientului.

Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare precum si raspunderea pentru integritatea coletelor la transportul retur intra in sarcina exclusiva a clientului. Din acest motiv Clientul isi va alege singur modalitatea de returnare si firma de curier cu care va colabora. Returul trebuie sa fie cu „deschidere la livrare” astfel incat pentru a evita orice fel de discutii ulteriorare coletul va fi verificat de catre noi la receptionare iar daca va fi zgariat, crapat, spart sau deteriorat se va refuza primirea coletului. Cererile de returnare a caror expediere depasesc acest termen, 14 zile, vor fi considerate nefondate/invalide.

Va atentionam ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, maxim 20% iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.

COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CLIENT DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA PUNCTUL NOSTRU DE LUCRU si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!

Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul – intr-un ambalaj extern – astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura).

În cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 7 zile de la retur intr-un cont bancar al clinetului ce a returnat comanda. In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga – in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial.

In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.

TERMENI DE LIVRARE

Vanzatorul va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, în 3-5 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

Societatea, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Client pentru produsul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunta Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Societatea primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

 

INFORMATII LEGALE

Odata cu lansarea comenzi, clientul accepta fara obiectiuni „termenii si conditiile”, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract incheiat.

Clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiuniile ce revin prin cumpararea din magazinul egointeriors.ro. Societatile comerciale sunt considerate profesionisti in magazinul nostru si nu au dreptul de retur al produselor cu rambursarea sumelor platite, decat inlocuirea lor in 14 zile cu alte produse disponibile in stocul nostru.

RASPUNDEREA SOCIETATII

Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si condiții din Contract si celorlalte instructiuni mentionate pe site.

Societatea nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

Societatea nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Societate a oricarei din obligatiile sale conform Contractului si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Nu suntem raspunzatori pentru daunele colaterale provocate de eventualele defectiuni ale produselor comercializate.

Nu suntem raspunzatori daca unele dintre produsele care apar pe site ca fiind in stoc, nu mai sunt disponibile si nu mai pot fi furnizate.

Nu ne asumam raspunderea pentru anumite neconformitati care pot asa apara intre informatiile de pe site referitoare la prezentarea produselor si realitate.

GARANTII

Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/furnizorilor nostri europeni, garantia este 24 luni precum in alte state europene. Certificatul de garantie este prezent in coletul in care a fost livrat produsul.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute la adresa de email: asistentaweb@duschwand.ro

Cum Cumpar

Cumpararea produselor din magazinul nostru o puteti face online, telefonic sau prin email.

Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea de sus a paginii ce contine categoriile de produse, din meniul din partea stanga cu toate categoriile si subcategoriile de produse sau prin folosirea campului de cautare.

In momentul in care ati apăsat ADAUGA IN COS produsul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.

Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor pe care doriti sa le comandati, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului TRIMITE COMANDA si parcurgerea paginii de comanda.

Comanda se poate plasa fără creare unui cont.

In formularul de finalizare comanda va trebui sa completati urmatoarele:

  1. Date de contact:

– Email: ….

– Nume: ……

– Prenume: ….

– Telefon: …..

 

 

 

 

 

  1. Livrare:

– Judet: …….

– Localitate: ……….

– Adresa: strada, numărul, blocul, scara, apartamentul

Daca va receptiona altcineva coletul, se bifeaza casuța Date de contact diferite și se completeaza campurile:

– Nume: ….

– Prenume: …..

– Telefon: …..

– Judet: ……

– Localitate: ……..

– Adresa: strada, numărul, blocul, scara, apartamentul

Metoda de livrare Livrare prin Curier rapid:

Taxa transport

  1. Produsele comandate cu valoarea cuprinsa intre 0-100 ron, Transportul este 25 ron
  2. Produsele comandate cu valoarea cuprinsa intre 101-300 ron, Transportul este 35 ron
  3. Produsele comandate cu valoarea cuprinsa intre 301-1.000 ron, Transportul este 75 ron
  4. Produsele comandate cu valoarea peste 1001 ron, TRANSPORTUL ESTE GRATIS

 

 

  1. Facturare

Dacă se dorește să se factureze pe Persoana juridica sau PFA, se bifeaza casuta

Date de facturare diferite de datele de livrare și se completeaza casutele:

– Nume firma

– Cod unic de inregistrare

– Nr. Registru Com.

– Banca

– IBAN

– Sediu social

– Adresa: strada, numărul, blocul, scara, apartamentul

– Judet

– Localitate

 

 

 

  1. Plata se alege metoda de plata:

– Plata numerar sau ramburs

– Plata online cu cardul

– Transfer bancar

– Plata în rate

  1. Observatii

Mesajul tău: dacă clientul dorește sa adauge observatii suplimentare la comanda, le va trece în casuța de observatii

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

Comanda telefonica
Telefonand la: 0752.167 495, un agent de vanzari va va prelua comanda.

Comanda prin email
Puteti trimite comanda dumneavostra pe email la asistentaweb@duschwand.ro

Nu exista valoare minima pentru o comanda.

Informatii Livrare

Informatii Livrare
ALUFIL SRL: societate comerciala a S.C. ALUFIL SRL., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Jibou, Strada Ciutarie, nr. 2A, jud. Salaj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J31/225/1999, cod unic de inregistrare fiscala RO12450190
Vanzator: S.C. ALUFIL S.R.L.
MODALITATEA DE LIVRARE
Societatea isi va îndeplini obligatiile contractuale în termenul care a fost comunicat Clientului, la confirmarea comenzii, in 3-5 zile lucratoare. In cazul in care nu poate executa Contractul din cauza ca produsul nu este diponibil, Societatea va informa Clientul despre aceasta situatie.
Societatea poate livra Clientului un produs similar, în situatia în care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul Clientului.
Produsul va fi livrat Clientului printr-o firma de curierat sau cargo (dedicata pentru marfa). Clientul are obligatia sa deschida si sa verifice coletele in momentul primirii acestora. Reclamatiile ulteriorare vor fi respinse ca nefondate.
Rugam sa verificati toate coletele la livrare! In cazul in care deschiderea coletelor nu se face in prezenta curierului va rugam respectuos daca este posibil sa faceti o filmare in momentul deschiderii coletelor pentru a inlatura orice urma de indoiala.
Oricum deschiderea sa fie IMEDIAT dupa primirea coletelor, reclamatiile ulterioare nu vor putea fi solutionate pozitiv.

 

Despre noi

CUMPARA DIRECT DE LA PRODUCATOR!

S.C. ALUFIL S.R.L. Jibou, strada Ciutarie, nr. 2A, judetul Salaj

Suntem un producător cu experiența de peste 10 ani în productia de cazi, cadite, jacuzzi, cabine de dus, mini piscine, placi acrilice.

Ne găsiți la adresa: Localitatea Jibou, strada Ciutarie, nr. 2A, judetul Salaj

Telefon 0752.167495

web: www.duschwand.ro

e-mail: asistentaweb@duschwand.ro

Metode de Plata

Puteti cumpara produsele de pe site-ul https://www.duschwand.ro/, folosind urmatoarele instrumente de plata:

Ramburs (cash) la livrarea coletului

Contravaloarea produselor si a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea acestora la adresa specificata de dumneavoastra.

Transfer bancar

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:

ALUFIL SRL
Str. Ciutarie, nr. 2/A, 455200 Jibou, Salaj
C.I.F: RO12450190
Nr. O.R.C./an: J31/225/1999
Banca: BRD Jibou
Cont: RO78BRDE320SV00862203200

Prin Card bancar

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

Politica de Retur

POLITICA DE RETURNARE

Deoarece rata de retur este extrem de mica, procedura este usoara pentru orice client: Consumatorul/Clientul are obligatia sa notifice în scris comerciantul, prin email ca renunta la produsul/produsele cumparate si sa ofere detaliile comenzii (numele si numarul comenzii), precum si care este dorinta sa: de a primi banii platiti sau de a realiza un schimb al produsului in cauza, fara penalitati, în termen de 14 zile de la primirea produsului, fara a fi necesar explicarea motivelor returului. In cazul in care se doreste rambursarea banilor sa ne fie comunicat contul bancar in care sa restituim contravaloarea platita pentru produs sau daca este dorit un schimb sa fie specificat care este produsul dorit iar in masura in care stocul este disponibil acesta va fi furnizat clientului.

Asadar, consumatorul/ clientul are dreptul de returna produsul achizitionat, fara penalitati, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestuia, cu suportarea cheltuielilor directe de returnare precum si raspunderea pentru integritatea coletelor la transportul retur intra in sarcina exclusiva a clientului. Din acest motiv Clientul isi va alege singur modalitatea de returnare si firma de curier cu care va colabora. Returul trebuie sa fie cu „deschidere la livrare” astfel incat pentru a evita orice fel de discutii ulteriorare coletul va fi verificat de catre noi la receptionare iar daca va fi zgariat, crapat, spart sau deteriorat se va refuza primirea coletului. Cererile de returnare a caror expediere depasesc acest termen, 14 zile, vor fi considerate nefondate/invalide.

Va atentionam ca, în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura sau folosinta/purtare/spalare, zgârieturi, pete, lovituri, produsele nu sunt in aceeasi stare in care au fost primite, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, documente de achizitie insotitoare, putem decide oprirea unei sume din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, maxim 20% iar in cazul in care produsul nu mai poate fi adus in stare conforma pentru vanzare se va refuza returul. In cazul neacceptarii returului, coletul va fi trimis inapoi catre client.

COLETUL IN CAUZA VA FI TRIMIS DE CATRE CLIENT DIRECT LA ADRESA AFISATA PE PAGINA DE CONTACT, LA PUNCTUL NOSTRU DE LUCRU si va fi receptionat de catre noi pe baza de semnatura! NU NE DEPLASAM LA SEDIUL POSTEI ROMANE SAU LA SEDIILE SERVICIILOR DE CURIERAT!

Articolul trebuie returnat in ambalajul original nedeteriorat, cu accesoriile si etichetele intacte. Va rugam ca la returnare sa ambalati corespunzator produsul – intr-un ambalaj extern – astfel incat pe ambalajul original sa nu se lipeasca de catre curier sau altcineva, etichete si sa nu se faca inscriptionari. Totodata trebuie sa ne furnizati, in original sau copie, un extras bancar al contului propriu (nu putem plati intr-un cont apartinand unei alte persoane ci doar al persoanei ce apare pe factura).

În cazul exercitarii dreptului de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 7 zile de la retur intr-un cont bancar al clinetului ce a returnat comanda. In cazul returnarilor partiale ce au beneficiat de transport gratuit, vom intocmi o factura storno pentru produsele returnate, se va recalcula comanda cu costul produselor ramase la client si adauga – in functie de valoarea rezultata, costul aferent transportului initial.

In cazul in care un produs ajunge la client incomplet, firma isi va asuma raspunderea ca intr-un termen de maximum 15 zile lucratoare din momentul receptionarii reclamatiei sa trimita clientului componentele sau accesoriile lipsa, doar dupa acest termen isi va asuma cheltuielile pentru un eventual refuz si retur al produsului/produselor.

TERMENI DE LIVRARE

Vanzatorul va livra produsele in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsul comandat, în 3-5 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii, cu exceptia cazului în care partile au convenit altfel.

Societatea, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul ca produsul nu mai este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre Client pentru produsul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 7 zile lucratoare.

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunta Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.

In cazul in care Societatea primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a Contractului, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

INFORMATII LEGALE

Odata cu lansarea comenzi, clientul accepta fara obiectiuni „termenii si conditiile”, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract incheiat.

Clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiuniile ce revin prin cumpararea din magazinul egointeriors.ro. Societatile comerciale sunt considerate profesionisti in magazinul nostru si nu au dreptul de retur al produselor cu rambursarea sumelor platite, decat inlocuirea lor in 14 zile cu alte produse disponibile in stocul nostru.

RASPUNDEREA SOCIETATII

Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si condiții din Contract si celorlalte instructiuni mentionate pe site.

Societatea nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe SITE.

Societatea nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Societate a oricarei din obligatiile sale conform Contractului si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Nu suntem raspunzatori pentru daunele colaterale provocate de eventualele defectiuni ale produselor comercializate.

Nu suntem raspunzatori daca unele dintre produsele care apar pe site ca fiind in stoc, nu mai sunt disponibile si nu mai pot fi furnizate.

Nu ne asumam raspunderea pentru anumite neconformitati care pot asa apara intre informatiile de pe site referitoare la prezentarea produselor si realitate.

GARANTII

Toate produsele comercializate pe site beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor/furnizorilor nostri europeni, garantia este 24 luni precum in alte state europene. Certificatul de garantie este prezent in coletul in care a fost livrat produsul.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute la adresa de email asistentaweb@duschwand.ro.

Confidentialitate

Confidentialitate
Confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal reprezinta una dintre preocuparile principale ale ALUFIL SRL , cu sediul in , Str. Ciutarie, nr. 2/A, 455200, Jibou, Salaj, Romania, in calitate de operator de date.

Acest document are rolul de a va informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in contextul utilizarii paginii de internet https://www.duschwand.ro/, la care ne vom referi in continuare cu denumirea „site-ul”.

Cuprins

  1. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate
  2. Scopurile si temeiurile prelucrarii
  3. Durata pentru care va prelucram datele
  4. Dezvaluirea datelor cu caracter personal
  5. Transferul datelor cu caracter personal
  6. Drepturile de care beneficiati
  7. Confidentialitatea minorilor
  8. Modificari in politica de confidentialitate

1. Categoriile de date cu caracter personal prelucrate

  1. Daca sunteti client al site-ului, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, cum ar fi:
  • Nume si prenume
  • Numar de telefon
  • Adresa de e-mail
  • Adresa de facturare
  • Adresa de livrare
  • Date referitoare la modul in care utilizati site-ul (de exemplu, comportamentul /preferintele /obisnuintele dumneavoastra in cadrul domains
  • Precum si orice alte categorii de date pe care le furnizati in mod direct in contextul crearii contului de utilizator, in contextul plasarii unei comenzi prin intermediul site-ului sau in orice alt mod care rezulta din utilizarea site-ului.

Daca pentru a va crea cont de utilizator pe site, utilizati contul dumneavoastra de Facebook sau Google, va prelucra urmatoarele date publice de profil afisate de aplicatiile respective: nume utilizator, adresa de e-mail.

In cazul in care alegeti sa va creati cont de utilizator doar inainte de a finaliza comanda unui produs disponibil pe site, se va solicita adresa dumneavoastra de e-mail in baza careia va fi creat automat un cont.

In cazul in care nu finalizati comanda, adresa de e-mail si celelalte date furnizate nu vor fi stocate de https://www.duschwand.ro/, iar contul creat va fi sters automat.

  1. Daca sunteti vizitator al site-ului, va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe care le furnizati:
  • In mod direct in contextul utilizarii site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizati in cadrul sectiunii de contact / intrebari / reclamatii, in masura in care ne contactati in acest fel
  • In mod indirect, date precum: adresa IP, browser folosit, durata navigarii, istoricul cautarilor, sistem de operare folosit, limba si pagini vizualizate, URL-uri complete, secventa de click-uri catre, prin si de la site-ul nostru, informatii sau produse vizualizate / cautate, durata vizitelor pe anumite pagini, informatii privind interactiunea cu paginile (ex. derularea, click-urile, trecerile de mouse), date despre comportamentul utilizatorilor.

2. Scopurile si temeiurile de prelucrarii

  1. Daca sunteti client al site-ului, prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
  • pentru desfasurarea relatiei contractuale dintre dumneavoastra si, respectiv pentru preluarea, validarea, expedierea si facturarea comenzii plasate pe site, informarea dumneavoastra asupra starii comenzii, organizarea returului de produse comandate etc.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop are la baza contractul incheiat intre dumneavoastra si , definit in cuprinsul Termenelor si Conditiilor https://www.duschwand.ro/termeni-si-conditii. Furnizarea datelor dumneavoastra cu caracter personal este necesara pentru executarea acestui contract. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea derularii raporturilor contractuale dintre dumneavoastra si .

  • pentru indeplinirea obligatiilor legale ce revin in contextul serviciilor prestate prin intermediul site-ului, inclusiv a obligatiilor in materie fiscala, precum si in materie de arhivare.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop este necesara in baza unor obligatii legale. Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este necesara. Refuzul furnizarii datelor poate avea drept consecinta imposibilitatea de a respecta obligatiile legale care ii revin si deci in imposibilitatea de a va oferi serviciile prin intermediul site-ului.

  • pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (e-mail, sms) de comunicari comerciale privind produsele si serviciile oferite de , prin intermediul site-ului.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.

Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin bifarea casutei corespunzatoare de la momentul crearii contului, sau ulterior crearii contului, la sectiunea informatiile contului meu.

Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicari comerciale puteti folosi optiunea de la finalul fiecarui e-mail/ sms continand comunicari comerciale. In plus, puteti sa va dezabonati prin accesarea sectiunii „Informatiile contului meu”.

Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

  • in scopul efectuarii diverselor analize, raportari privind modul de functionare a site-ului, realizarea de profiluri de preferinte de consum, in principal, in vederea imbunatatiri experientei oferite pe site.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al de a imbunatati permanent experienta clientilor pe site. Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

  1. Daca sunteti vizitator al site-ului, https://www.duschwand.ro/ prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal astfel:
  • pentru activitati de marketing, respectiv pentru transmiterea, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (e-mail, sms), de comunicari comerciale privind produsele si serviciile oferite de ALUFIL SRL, prin intermediul site-ului.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza consimtamantul dumneavoastra, daca alegeti sa-l furnizati.

Va puteti exprima consimtamantul pentru prelucrarea datelor in acest scop prin completarea si bifarea casutei corespunzatoare din formularul pentru abonarea la newsletter disponibil pe site.

Pentru dezabonarea de la primirea unor astfel de comunicari comerciale puteti folosi optiunea de la finalul fiecarui e-mail/ sms continand comunicari comerciale.

Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii consimtamantului pentru prelucrarea datelor dumneavoastra in acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

  • pentru rezolvarea plangerilor, reclamatiilor si pentru a monitoriza traficul si a imbunatati experienta dumneavoastra oferita pe site.

Temei: Prelucrarea datelor dumneavoastra pentru acest scop are la baza interesul legitim al  societatii ALUFIL SRL, de a asigura functionarea corecta a site-ului, precum si pentru a imbunatati permanent experienta vizitatorilor site-ului, inclusiv prin solutionarea diferitelor comentarii, intrebari sau reclamatii.

Furnizarea datelor dumneavoastra in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor pentru acest scop nu va avea urmari negative pentru dumneavoastra.

3. Durata pentru care va prelucram datele

va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor de prelucrare mentionate mai sus.

In cazul in care sunteti client, vom prelucra datele dumneavoastra pe intreaga durata a raporturilor contractuale si ulterior conform obligatiilor legale care revin in sarcina (de ex, in cazul documentelor justificative financiar-contabile pentru care termenul de pastrare prevazut de lege este de 10 ani de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite).

In situatia in care sunteti client si va exercitati optiunea de stergere a contului de utilizator, prin apasarea butonul „stergere cont” din sectiunea „informatiile contului meu”, va interpreta aceasta actiune ca optiunea dumneavoastra de a va dezabona de la primirea de comunicari comerciale prin care va tinem la curent despre produsele si serviciile oferite prin intermediul site-ului.

In acest sens, daca alegeti sa va stergeti contul de utilizator, nu va vom mai trimite e-mailuri si / sau sms-uri de acest gen.

Totusi, dorim sa va informam ca stergerea contului nu va avea ca efect automat stergerea datelor dumneavoastra cu caracter personal.

In cazul in care doriti sa nu va mai fie prelucrate datele cu caracter personal sau daca doriti stergerea datelor, va puteti exercita drepturile detaliate la punctul 6 de mai jos.

In cazul in care solicitati stergerea contului, insa pe acel cont exista cel putin o comanda activa, cererea de stergere a contului va putea fi inregistrata numai dupa livrarea produselor si finalizarea ultimei comenzi active.

Daca va retrageti consimtamantul pentru prelucrarea datelor in scop de marketing, va inceta prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal in acest scop, fara insa a afecta prelucrarile desfasurate de pe baza consimtamantului exprimat de catre dumneavoastra inainte de retragerea acestuia.

4. Dezvaluirea datelor cu caracter personal

Nu inchiriem / vindem datele dumneavoastra cu caracter personal catre terte parti.

Pe langa operator, in anumite situatii, datele pot fi accesibile pentru terte parti precum furnizori de servicii, operatori de transport, furnizori de hosting, companii IT, numite, daca este necesar, ca persoane imputernicite de Operator.

Acestea sunt obligate prin contract sa mentina confidentialitatea datelor si sa le foloseasca exclusiv in scopul pentru care le-au fost furnizate.

De asemenea, am putea dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal catre autoritatile publice centrale / locale, in urmatoarele cazuri exemplificativ enumerate:

  • pentru administrarea site-ului
  • in situatiile in care aceasta comunicare ar fi necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati persoanelor vizate, obtinute ca urmare a participarii lor la diverse campanii promotionale organizate de catre prin intermediul site-ului;
  • pentru mentinerea, personalizarea si imbunatatirea site-ului si a serviciilor derulate prin intermediul lui
  • pentru efectuarea analizei datelor, testarea si cercetarea, monitorizarea tendintelor de utilizare si activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranta si autentificarea utilizatorilor
  • pentru transmiterea de comunicari comerciale de marketing, in conditiile si limitele prevazute de lege
  • atunci cand dezvaluirea datelor cu caracter personal este prevazuta de lege etc.

5. Transferul datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal furnizate catre pot fi transferate in afara Romaniei, dar doar catre state din Uniunea Europeana.

6. Drepturile de care beneficiati

In conditiile prevazute de legislatia in materia prelucrarii datelor cu caracter personal, in calitate de persoane vizate, beneficiati de urmatoarele drepturi:

  • dreptul la informare- dreptul de a primi detalii privind activitatile de prelucrare efectuate de catre , conform celor descrise in prezentul document;
  • dreptul de acces la datedreptul de a obtine confirmarea din partea cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum si detalii privind activitatile de prelucrare precum modalitatea in care sunt prelucrate datele, scopul in care se face prelucrarea, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, etc;
  • dreptul la rectificare- dreptul de a obtine corectarea, fara intarzieri justificate, de catre a datelor cu caracter personal inexacte/ nejustificate, precum si completarea datelor incomplete;
  • dreptul la stergerea datelor, fara intarzieri nejustificate, („dreptul de a fi uitat”) – se aplica anumite conditii; Este posibil ca, in urma solicitarii de stergere a datelor, sa anonimizeze aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) si sa continue in aceste conditii prelucrarea pentru scopuri statistice;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii, in anumite conditii;
  • dreptul la portabilitatea datelor- dreptul de a primi datele cu caracter personal intr-o modalitate structurata, folosita in mod obisnuit si intr-un format usor de citit, precum si dreptul ca aceste date sa fie transmise de catre catre alt operator de date, in masura in care sunt indeplinite conditiile prevazute de lege;
  • dreptul la opozitie
    – in ceea ce priveste activitatile de prelucrare se poate exercita prin transmiterea unei solicitari conform celor indicate mai jos;
    – in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla persoana vizata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in temeiul interesului legitim al sau in temeiul interesului public, cu exceptia cazurilor in care poate demonstra ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanelor vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
    – in orice moment, in mod gratuit si fara nicio justificare, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct.
  • dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatedreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai pe baza unor activitati de prelucrare automate, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizata sau o afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa;
  • dreptul de a va adresa AutoritatiiNationale de supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar.

Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in care datele cu caracter personal sunt prelucrate si pentru a va exercita drepturile mentionate mai sus, va rugam sa va adresati la adresa de email:

7. Confidentialitatea minorilor

nu contacteaza cu buna stiinta sau nu colecteaza informatii de la persoane cu varsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informatii de orice fel de la persoane cu varsta sub 18 ani.

Daca printr-o eroare intram in posesia unor astfel de informatii si suntem instiintati de acest lucru, vom obtine consimtamantul parental adecvat pentru a utiliza aceste informatii sau, in cazul in care nu este posibil, vom sterge informatiile de pe serverele noastre.

Daca doriti sa ne comunicati primirea de informatii despre persoanele cu varsta sub 18 ani, va rugam sa ne contactati pe email la

8. Modificari in politica de confidentialitate

Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta politica de confidentialitate. In cazul unor modificari majore pe viitor vei fi instiintat pe email (daca este posibil) sau prin afisarea unui mesaj specific pe site.

Aceasta pagina de internet foloseste fisiere de tip cookie. Pentru mai multe informatii cu privire la modul in care se folosesc aceste fisiere, va rugam sa accesati urmatorul link: https://www.duschwand.ro/politica-de-cookies

SHOPPING BAG 0

Login

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.